Novosti

Novosti i događaji iz svijeta EU fondova

PAGE NAME
Uspješna poduzeća koriste bespovratna sredstva
02. kolovoza 2019 Novosti

Uspješna poduzeća koriste bespovratna sredstva

Uspješna poslovna inteligencija i pojam kvalitetnog imidža poduzeća iz godine u godinu sve više dižu ljestvicu  i to poduzetnicima zasigurno stvara određeni stres i opterećenje kako na najbolji način stvoriti određenu sliku poduzeća prema klijentima, poslovnim partnerima, ali i konkurenciji. Zapravo, vrlo je veliki izazov držati korak sa rapidnim razvojem tehnologije i inovativnim rješenjima koje tržište danas nudi. Očekivanja kupaca i poslovnih partnera su velika, a postati i opstati konkurentan je ono najteže.

U današnje vrijeme, strateške prednosti nekog poduzeća ne temelje se isključivo na fizičkim resursima ili dobrom menadžmentu, već i na znanju te informacijama koje tvrtka posjeduje iz okoline i što s tim informacijama zapravo čini. Dobra je vijest da osobni, poslovni te s time povezani korporativni imidž svakako nisu nešto što nam je zadano. Njih (pametno) oblikujemo te kasnije njima aktivno upravljamo. Način na koji će poduzetnik graditi skup uvjerenja, ideja, impresija tj. predodžbu o njemu samome, ali i njegovom poduzeću je apsolutno njegov slobodan izbor, a najveća je umjetnost odabrati ispravan i pravedan put.  

Uspješnost stvaranja određenog identiteta i prepoznatljivosti počiva na fleksibilnosti, brzom prilagođavanju i pozitivnom mindsetu prema promjenama, koje ne moraju nužno biti loše - već suprotno.

Jedan od popularnih načina stvaranja slike poduzeća prema široj populaciji je pratiti aktualne trendove i ići u korak sa njima. Korištenje EU sredstava koje nam kao relativno novoj državi članici europske obitelji stoji na raspolaganju jedan je od popularnih trendova koje treba znati iskoristiti na pravilan način i tako dodatno ojačati unutarnju i vanjsku sliku poduzeća. Generalno, raspisani natječaji nude širok obim mogućnosti financiranja raznih poslovnih ideja koje bi značajno unaprijedili prosperitet poduzeća koji može rezultirati povećanjem konkurentnosti, zapošljavanjem novog kadra, povećanjem prihoda i ostalim parametrima kojim poduzeće može na bilo koji način ojačati.

Da li je potrebno čekati neka bolja vremena za poboljšanje i razvijanje poslovne ideje što bi doprinijelo pozitivnom poslovnom imidžu? Apsolutno NE. Vaše vrijeme djelovanja je upravo SADA, a zašto ne iskoristiti benefite koje nam članstvo u Europskoj uniji donosi? Proces povlačenja EU sredstava nije bauk, posebice kad postoje stručnjaci koji Vam u tome mogu pomoći oko svih nedoumica i mogućih prepreka. Također, čeka nas novo financijsko razdoblje 2021. -2027. koje nam donosi puno izazova. Vjerujem da smo svi koji činimo „mali kotačić“ u cijelom sustavu povlačenja europskog novca nešto korisno naučili i kako samo snažniji ulazimo u novu financijsku perspektivu.

Zaključno, usudim se reći kako želja za fleksibilnošću, brzo prilagođavanje promjenama te pametno iskorištavanje mogućnosti koje nam se nudi nadohvat ruke čine poseban element poslovne inteligencije koje će se sigurno prepoznati od posrednih ili neposrednih „promatrača“ , a samim time odraziti i na pozitivan imidž poduzeća. Usudite se djelovati već danas.

 

Autorica: Lana Labinjan, mag.oec., konzultantska trvtka TIKO PRO

TREBATE POMOĆ?

Povećajte svoje mogućnosti za odobrenje projekta – kontaktirajte nas.